Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

ΜΑΡΙΝΑ ΣΟΛΔΑΤΟΥ - ΤΡΙΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ


Πηγή φωτογραφίας:Onlytheater
  
από την παράσταση "Οι τρεις αδελφές" του Άντον Τσέχωφ.



Τώρα με αναγκάζεις, καλή μου κυρία,
να ενημερωθώ για τα καμώματά σου
απ' την τοπική εφημερίδα
και να εξοργιστώ
με τα σχόλια στην στήλη των αγγελιών θανάτου...

Να περιγράφομαι ως πεθαμένος,
ενώ ζω και βασιλεύω
και ως γέροντας με χαρακτηριστικό
άνοια έως και παράνοια...

Άκου θράσος! Δεν γεννήθηκα, λέει...

Κυρία μου, γεννήθηκα ακριβώς μετά
τον δεύτερο παγκόσμιο
και θ' αναγεννηθώ μ' έναν ακόμα...

Γελώ...
Αχ, να, ιδέστε, να, αυτός με την στολή,
είμ' εγώ νέος, ερωτικός κι ωραίος...
Αυτός, μετά τον τρίτο παγκόσμιο...

Μικρούλα μου, ποιητικά κι ευγενικά σας λέω:
"Είστε αδαής κι ονειροπαρμένη"...

Καλύτερα κάμετε διαθήκη και ορίσετε ποιητή
να σας κλάψει μ' επικήδειο...

Κοντεύει η ώρα και δεν θα 'ναι μόνον για εσάς...

Ο γλάρος πέθανε, κυρία μου, πάρτε το απόφαση, επιτέλους!

''Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝΔΡΟΥ" Μαρίνα Σολδάτου
** ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ**








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου